Bertil 48 och hoppborgar

Det står en hoppborg nedanför min balkong idag..mycket passande eftersom just sådana diskuterades rätt så flitigt igår. Vi pratade nämnligen om jobbmeriter, och Rimbo...
Och vem har inte varit just hoppborgsvakt i självaste Rimbo om inte jag!!! Ska direkt in i min cv de där...
Det kan ju faktiskt vara avgörande, henne tar vi,hon har ju fasen vaktat hoppborgar! mm mm mmm.

Bredvid kondomutdelare så är det nog nästan en av mina bästa meriter nu när jag tänker efter. Hur skulle det annars ha gått för alla dom stackars små barnen som studsade runt därinne?! Hjärnskakning och gud vet vad..
Hedersmedalj hitåt tack!

En annan sak som jag har fundrat över så här på kvällskvisten är det här med packade äldre vuxna. Dom är så jävla jobbiga! Finns inga som fnittrar och drar fler dåliga kommentarer och skämt än dom.

Det kan vara för att jag bara är bitter som vanligt,eller för att jag precis kom hem efter att ha jobbat på en krääftskiva. skitsamma.. Men vem blir inte bitter när bertil 48 för femtioelfte gången frågar om du verkligen inte ska ha lite vin lilla gumman, och man för femtioelfte gången också svarar att nej tack bertil jag dricker inget med alkohol, och bertil fortfarande inte förstår!!?

Hem o lägg dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback