Om jag skulle dö om 24 timmar...

Om jag skulle dö om 24 timmar. Nån gång strax efter 0000 en söndag,vad skulle jag göra tills dess?

Om vi ger mig obegränsade möjligheter då,måste ju va lite schysst här,jag ska ju faktiskt dö imorrn,( inte på riktigt tack o lov!) Om jag fick de så skulle jag göra lite grejer iaf!


Först skulle jag hoppa fallskärm och antagligent halvt dö bara av den kicken!
Sen skulle jag ta ett blixtsnabbt flygplan till ställen jag vill besöka.
Och åka och träffa människor jag beundrar.
Sen skulle jag åka till en viss alkoholiserad tant på ett torg i spanien och lyssna färdigt på hennes historia.
Efter det skulle jag ut och dansa tills natten blev morgon. Och där är jag nere på ungefär halvtid..

Det luktar rostat bröd här helt plötsligt förresten...

Aja,det var lite tid kvar här va...
Sen skulle jag nog säga speciella saker till speciella personer.
Och samla alla dom som är viktigast för att hitta på massa skoj hela dagen,
utan att nån får veta att jag ska dö,för då kanske dom blir ledsna..
eller bäst för dom att dom blir ledsna förresten,annars jävlar =)

Sen skulle jag leta upp mitt lagom seriösa testamente som jag skrev nångång för flera år sen.
Det är skittjusigt o fullproppat med uppmaningar till folk, och önskemål om vem som ska ta ansvar för alla mina livsviktiga små struntsaker! Ska skriva ner de här nångång om jag hittar de =)

Sen skulle de va sån där bamsefest som vi brukar ha med papis släkt,fast alla andra ska också va där såklart!
Och sen skulle jag kola mitt på dansgolvet,precis som min gammelmormor gjorde.
Lyckligare dödsögonblick får man leta efter!


Vad skulle du göra om du skulle dö imorrn?




Kommentarer
Postat av: fia

du får inte skriva så där!!! jag blev faktiskt lite ledsen..

Postat av: Pezhman

Hahahaha jag älskar din blogg!

2007-04-29 @ 22:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback