jag älskar dessa listor!

JUST NU.
klädsel just nu: jeans o klänning över
frisyr: utsläppt
låt: Curtis Mayfield - Move on up
tv: inget
vill ha: Sommar!!!
dricka: inget

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Pezhman
såg dig gråta: de va ett tag sen nån såg,kanske sarvettprinsessan..
fick dig att gråta: kommer inte ihåg
fick dig att börja skratta: Pezhman
du gick på bio med: kommer inte ihåg
du gick på stan med: mig själv, o Pezhman en liten stund
skickade ett sms till dig: Pezhman

HAR DU NÅGONSIN:
bråkat med ditt husdjur: Ja, för många gånger!
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: sånna galna grejer händer inte på riktigt!

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: ja
Danmark: ja
Finland: ja
Island: nej
USA: nej
Afrika: Ja.
Thailand: ja
Dubai: nej
Syd Amerika: nej
Kina: nej
Japan: nej
Spanien: a
France: ja

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att jag ska bli själv kvar
Vart vill du gifta dig: nånstans fint
Vem hatar du verkligen: ogillar många,hatar nog ingen
Varit kär: ja
Kör du bil: jag kör inte bli,jag åker!
Har du ett jobb: ja
Gillar du att ha folk omkring dig: ooo ja!
Är du ett hälsofreak: ibland händer det faktiskt
Är du ensam nu: ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: yellow submarine

FAVORIT:
Rum i huset: mitt sovrum
Typ av musik: inte Måns Zelmerlöw
Parfym: Dolce & Gabbana Light blue
Månad: maj
Mat: God!
Dricka: multivitamin
Godis: choklad..
Tidning: cosmo,o dn
Film: Fest i byn!!
Skådis: har ingen favorit
Djur: Katt

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nej
Köpt någonting: en fjärrkontroll som inte funkar
Varit sjuk: nej
Sjungit: ja,så fort de blir lite tyst
Sagt "Jag Älskar Dig": nej
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: ja
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja
Kissed someone: ja
Ätit: såklart,annars dör man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback