hat-dagar = inte the shit

Jag tror att jag hatar precis alla litegrann idag! Tillomed dom jag tycker en massa om egentligen.
Ondskefullt som tusan! Så jag tänkte att man borde införa en hata-allt-och-alla-dag nån gång varje månad eller så.
Då skulle man iaf inte känna sig lika dum...Tjejer kan ha sin hat-dag när dom har mens,för då är vi endå så jävliga. Och så får killar ha sin i samband med nån sportförlust eller nåt..På det viset blir det inte så mycket värre än vad det redan skulle ha varit..Perfekt!

Så kan man ha en bra anledning till att gå omkring och vara hatisk och trött på allt ibland.


Fast en sak har varit bra idag iaf. Jag träffade den lustigaste gubben idag när jag var och tränade. Han försökte vara sådär fyndig och med dåligt roliga skämt som man inte kan låta bli att skratta åt. Och han var väldans stark med! Han ska bli min nya homie =)

Jag ock lustiggubben mot världen!

(Förlåt alla ni som jag har smyghatat idag,det var inte meningen. Imorrn ska jag vara snäll igen,lovar!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback