Bitterfitta de luxe

I morse så sov jag tills jag vakna. Det gör man varje dag.
Men det är inte varje dag man sover tills man vaknar av sig själv,
och det är väldigt underskattat!
Sen har jag hängt med papi o promenerat i skogen.
Och sen somnade jag på en solfläck på golvet, schöööööönth!

Vissa dagar behöver man inte göra så mycket,dom blir grymt bra iaf.


Py har sagt att min blogg är en bitterfittas blogg =)
Jag är inte sååå bitter, bara det att jag tycker om att ta upp sånna där bittergrejer. O förstora upp allt en smula, allt för dramatikens skull =) Blir så mycket roligare på det viset...

Sen en vacker dag ska jag lära flickstackarn lite eroni också, men de blir ett senare projekt.



Min katt har mjäll på rumpan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback