Är din iskall lika rumpa som min????

Nu hade jag skrivit jättelångt, om en massa grejer och skulle precis bli klar. Så gjorde jag nåt så bara en mening fanns kvar..Kära lilla Matilda,hur vore de om du slutade trycka på en massa knappar hela tiden kanske?! Mongis!


Igår kom jag och en på jobbet fram till att det sorgligaste som finns, det är nån som liggar naken i fosterställning o äter popcorn..gärna på en madrass också,en madrass i plast. Så att den sorgliga bara kan spola av den sen när den är smutsig. Så hemskt så de blir roligt!

Det blir så fel ibland...



Finnes. trea,som för tillfället känns jävligt hemsökt o ensam.
Sökes. Nånstans där jag och alla mina tingestar skulle trivas.



Pyret kom heeem,för jag längtar efter diiiiiiig tralalala lalala lalalalaaaa! Det är mindre positivt när ens vänner bestämmer sig för att åka långt långt bort väldigt jättelänge.

Vem ska jag nu vara odräglig och alldeles underbar  tillsammans med hade du tänkt dig??!! va va va


Framför allt!


Kommentarer
Postat av: Pyret

Aaaaah va vi hade kul "är din iskall lika rumpa som min" kvallen... blev alldeles nostalgist nar jag laste den lilla raden...

Kom och halsa pa mig.... tilda du maste!!!!!!

annars blir det brak.. PUSS PUSS

2007-04-07 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback